Avatar billede Kyolud Nybegynder
21. november 2013 - 20:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny computer genstarter under spil! Hjælp!

Hejsa alle sammen..

Jeg har desværre ikke meget viden om computere, og derfor er der mangle af de ting der står her inde jeg ikke forstår. Jeg kan se at der er mange andre der har mit problem, men jeg forstår simpelthen ikke løsningsforslagene.

Mit problem: Når jeg sidder og spiller spil (World of Warcraft) genstarter computeren efter 3-5 minutter. Den gør det ikke på nogle andre tidspunkter, kun når jeg spiller WoW. Jeg fik computeren idag, købt den på sharkgaming, og det burde være en gamer computer. Af alle de dårlige computere jeg har haft i tidens løb, er dette her aldrig sket før.

Hvad kan jeg gøre? Er det en fejl fra deres side og skal jeg have sendt den til reperation? Eller er der noget jeg kan gøre her hjemmefra? Eller eventuelt tjekke? (jeg er igen ikke god med computere, og lige så snart det handler om hvad der foregår inde i tårnet, så ved jeg lige så lidt som folk der ikke har set en computer før)

På forhånd tak :S
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
21. november 2013 - 21:53 #1
Har du prøvet at reinstalle WoW?
Avatar billede Kyolud Nybegynder
22. november 2013 - 10:12 #2
Ja, og det virkede ikke.. jeg tror desværre det har noget med computeren at gøre. Jeg har læst lidt frem og tilbage og mange snakker om at den kan være for varm. Men den var jo lige kommet ind af døren og sat til + det er en stætioner, så de skulle ikke være i lige så høj risiko som bærbare (så vidt jeg forstår)
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
22. november 2013 - 16:37 #3
Det er rigtigt nok at computer genstartere, når de bliver for varme. Men da du lige har købt den ville jeg vælge at bytte den, der hvor du købt den
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2013 - 17:54 #4
Skulle man ikke lige tjekke hvor varm den reelt bliver inden man bare bytter den?
Det kan jo måske også være en softwarerelateret fejl der gør at computeren lukker ned
Der beskrives sikkert nogle fejl i logbogen som man bør undersøge nærmere.
Speccy free vil afsløre din computers temperatur:
http://www.piriform.com/speccy/download
Avatar billede Kyolud Nybegynder
06. december 2013 - 00:21 #5
Så er problemet løst. Jeg sendte den ind til reparation og det var åbenbart et defekt grafikkort :) tak for hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
06. december 2013 - 06:29 #6
velbekomme, og god weekend :-)