Avatar billede tobias1690 Nybegynder
21. november 2013 - 15:56 Der er 3 kommentarer

Gamer Pc

1 Stks gamer pc skal det være, og ordenligt skal det helst gøres, for pengene er knappe, men sparet det har man.
Såååå jeg har kigget på denne her:
http://topdata.dk/product.asp?product=9298

Så spørger eder om denne pc er tip top til dollaren som skal spenderes?
Budgettet skal nok være 8000 kr. Altså er mit spørgsmål om man kan få noget bedre for disse penge?

På forhånd tak
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
21. november 2013 - 16:41 #1
pc´en er godkendt hvis du spørger mig :)
Avatar billede tobias1690 Nybegynder
21. november 2013 - 16:43 #2
Også - hvor mange penge kan jeg spare hvis jeg bygger selv ?
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
21. november 2013 - 16:49 #3
Det er ikke mange penge man sparer hvis man bygger selv. Du har tilgengæld muligheden for at vælge komponenter som du skal bruge, så du slipper for at skulle have F.eks. 16 gb RAM hvis du kun skal bruge 8. Og så er det lidt sjovt at bygge den. Lidt ligesom LEGO.