Avatar billede thecannmann Praktikant
21. november 2013 - 11:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Trådløst tastatur med indbyttet mus

Hej,

Det drejer sig om, at jeg er igang med at finde nogle juleønsker, og jeg har i mange ønsket mig et trådløst tastatur med indbygget mus, men jeg synes det har været for dyrt.

Det er nu faldet meget i pris og denne gang skal det på ønskelisten!

Først og fremmest, så vil jeg gerne høre om nogen har erfaringer med dette:

http://www.edbpriser.dk/tastatur/logitech-wireless-touch-keyboard-k400-nordisk-24-ghz-id-5213327.aspx

Var det godt/skidt?

Kan folk anbefale andre trådløse med indbygget mus? Gerne til en pris på under 500, men kom med jeres forslag. Det skal bruges, når min computer er tilsluttet TV'et
Avatar billede claes57 Ekspert
21. november 2013 - 12:05 #1
det er glimrende - ingen installation og god rækkevidde. Enkelte taster er lidt for små (bla enter-tast). Fx taster virker kun sammen med Fn-tast - til gengæld er der hurtig adgang på samme taster til fx lyd.
Avatar billede thecannmann Praktikant
21. november 2013 - 12:17 #2
Claes57 - Mange tak for dit svar. Så jeg skal altså ikke være bange for, at det lige pludselig ikke virker fordi jeg sidder nogle meter væk?

Du siger at enkle taster kun virker sammen med FN. Det er bare det alm system, hvor man skal trykke FN på en bærbar, ik? Skal lige være sikker :)

Det lyder til at du selv har et. Hvor længe har du haft sådan et? :)
Avatar billede claes57 Ekspert
21. november 2013 - 13:57 #3
FN tasten er kun til sammen med F1 til F12. Resten er normalt - dog med multimedietaster på f-tasterne.
Mit kører fint på 3-4 meter, men jeg har USB-dimsen siddende på forsiden af pc, så den er direkte i linje med tastatur. Jeg har ikke prøvet med andre placeringer.
Der er så en sjov tast over Esc-tasten - en ekstra venstreklik, så det er lettere at trække filer/ikoner mens man har tastaturet i hånden.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. november 2013 - 13:58 #4
Btw - kun haft det i ny lejlighed - ca 1 måned.
Avatar billede thecannmann Praktikant
21. november 2013 - 17:53 #5
USB-dimsen som sidder i computeren, er det sådan en stor en eller lille en, som logitech også bruger til deres nye muse? :)
Avatar billede claes57 Ekspert
21. november 2013 - 18:01 #6
det er en absolut mini-dims - ses næsten ikke. Den kan trække op til syv enheder, så udover tastaturet, så kan den samtidig trække en alm logitech-mus, hvis du hellere vil det.
Avatar billede thecannmann Praktikant
21. november 2013 - 21:12 #7
Vil det sige, at jeg kan tilslutte 7 enheder SAMTIDIG? Altså de alle er tændt og bruge dem? F.eks. PS3/PS4 controllers?

Men jeg siger mange tak for din hjælp! Smider du ikke et svar? :)
Avatar billede claes57 Ekspert
21. november 2013 - 21:23 #8
hvis de 7 enheder alle er bygget til logitechs usb-dims, så ja.
Men kun en af hver slags.

bare luk selv.
Avatar billede thecannmann Praktikant
22. november 2013 - 08:20 #9
Jeg takker :)
Avatar billede thecannmann Praktikant
19. januar 2014 - 19:11 #10
Jeg kan lige hilse at sige, at jeg netop fik dette tastatur i julegave. K400. Kan VARMT anbefale det.

Det med, at F1-12 kun virker med FN, det er ganske fint, da man oftere bruger lydstyrkeknapperne, osv :)
Avatar billede stiga Nybegynder
25. april 2014 - 03:47 #11
Er der nogen som ved, om det virker med Samsung tv UE-46D 6505?