Avatar billede anark Nybegynder
19. november 2013 - 14:26 Der er 2 kommentarer

Tastatur på Thinkpad T 20

Hjælp! Jeg har fået slået musen fra på min gamle ThinkPad T20 og kan nu kun bruge "clitoris".Kan simpelthen ikke ikke huske hvilke taster der aktiverer musen igen.

Mvh/ Tonny
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. november 2013 - 14:45 #1
Og med mus - mener du så en ekstern USB eller PS/2 mus? - eller mener du touchpad?

Der er ikke en umiddelbar tasteturgenvej til at genaktivere en mus (Der er på nogle laptops - men jeg kender ikke nogen på IBM T20). Måske er musen, hvis den er ekstern, bare blevet "tabt". Prøv at tage den ud og sætte den i et andet stik (hvis det er USB).

Hvad for et operativsystem kører sådan en fyr?
Avatar billede anark Nybegynder
19. november 2013 - 15:20 #2
Løsning fundet. Tak