Avatar billede zteiner Nybegynder
15. august 2001 - 15:26 Der er 5 kommentarer

Simpel Tagwall

Jeg  har lavet en simpel tagwall og jeg tænkte derfor der er sikkert nogle som kunne tænke sig en tagwall til deres egne hjemmeside .. >-INFO->  Den er lavet i asp og kører med database ... kom med jeres bedste bud !
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
15. august 2001 - 15:28 #1
forkert sted at lægge sådan et lorte indlæg. Hvor dum er du ?

Hvorfor tror du det hedder eksperten.dk ?

en anden ting... Eksperten.dk, få SVAR på dine IT spørgsmål.
Avatar billede jacobve Nybegynder
15. august 2001 - 15:31 #2
hmm.. fatter ikke en skid af hvad du skriver.... andet en jeg mellem linierne kan læse REKLAME.
Avatar billede jacobve Nybegynder
15. august 2001 - 15:32 #3
Ideen er jo ikke at vi sælger til hinanden, men hjælper hinanden...

hvis folk skal have hjælp til aat lave en tagwall, så skal der nok være nogen der kan give det.... (inkl. dig selv eftersom du har lavet en)
Avatar billede bosse88 Nybegynder
16. august 2001 - 08:15 #4
hmmm. Jeg synes ikke rigtigt at du har fattet hvad meningen med eksperten.dk er, jeg render ikke rundt og tror at jeg ejer eksperten men det er sku ikke en stor opslags tavle!
Avatar billede dj_zion Nybegynder
19. august 2001 - 23:45 #5
hmm.. der kan man bare se..