Avatar billede Hoffmann1972 Nybegynder
17. november 2013 - 14:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

problemer med min macbook pro... com.apple.icloudhelper.xpc

Jeg har pludselig fået vinduer op på skærmen " calenderagent ønsker at bruge nøgleringen lokale emner" så skal jeg taste adgangskode til min nøglering.. men den vil ikke acceptere denne. det er meget mystisk... der kommer forskellige og spørger om det samme.
kan nogen forklare mig hvad der sker med min nøglering...

håber på hjælp. tak
Avatar billede Fred136f Nybegynder
19. november 2013 - 15:43 #1
Hej hoffmann1972
Jeg oplever præcis det samme problem på min macbook pro. Det skete i går og har været der lige siden. Oplever du også at dine programmer overhovedet ikke fungerer optimalt.
Hilsen fred136f
Avatar billede Hoffmann1972 Nybegynder
19. november 2013 - 19:18 #2
Hej Fred
Ja det påvirker stort set alle programmer. de "fryser" og det bliver de ved med. jeg overvejer at ringe til apple og høre hvad problemet er... men den er mere end 2 år, så det koster nok. det er mega trist. håber nogen kan hjælpe. jeg ved ikke om det er den rigtige tråd evt.
Avatar billede Fred136f Nybegynder
19. november 2013 - 20:27 #3
Det er helt der samme som ved mig. Min er heldigvis kun et halvt år. Men det er da alligevel træls
Avatar billede Hoffmann1972 Nybegynder
19. november 2013 - 20:44 #4
Jamen så kan du vel ringe til apple for at høre om den kender til problemet.... kan du ik..?
og så kan du give mig besked efterfølgende ;-)
Avatar billede Fred136f Nybegynder
19. november 2013 - 21:21 #5
Ja. Tror også jeg ringer til dem i morgen. Giver dig besked snarest muligt
Avatar billede Hoffmann1972 Nybegynder
19. november 2013 - 21:48 #6
super...held og lykke. og tak.
Avatar billede Fred136f Nybegynder
20. november 2013 - 21:56 #7
Hej igen.
prøvede at ringe til apple kundeservice idag.
de kunne ikke løse problemet men, fortalte mig at jeg skulle lave en ny brugerprofil og så lægge alt fra den gamle profil over på den nye.
håber du kan bruge dette til noget
Avatar billede Hoffmann1972 Nybegynder
21. november 2013 - 15:58 #8
tak. så skal jeg bare finde ud af hvordan jeg gør det.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
24. november 2013 - 18:44 #9
Eller prøv evt her:

http://www.macnyt.dk/forum/?page=thread&topic=1366974034160020

Her har jeg ofte fået hjælp, , hvis jeg ikke kunne finde den på Eksperten