Avatar billede 4HP Nybegynder
17. november 2013 - 12:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Thunderbird problemer

Mit Thunderbird(mailprogram) er indenfor de sidste 4-5 dage ophørt med at kunne sende mig videre til internettet når jeg klikker på et link i mailen. Det gælder alle links, programmet kører ellers tilsyneladende OK, mit styresystem er W7 og Avast free antivirus system.
Er der nogen, der har en ide om hvad der kan være galt?
Avatar billede Mcboman Nybegynder
20. november 2013 - 11:21 #1
Hej
Prøv at kigge på dette link.
Det forklarer lidt om, hvordan deres link system i mail fungerer og hvordan din browser konfiguration skal være.
https://support.mozillamessaging.com/en-US/kb/hyperlinks-in-messages-not-working
Avatar billede 4HP Nybegynder
20. november 2013 - 16:55 #2
Hej Mcboman. Det virkede dit link og nu virker mit osse!Nu har jeg kun det problem tilbage, at når jeg fx. går ind på Kongensgade 34's hjemmeside og kigger på "kalenderen", så er overskrifterne, uge- og månederne på russisk !- det er de ikke hvis jeg går ind på hjemmesiden via IE-tror du ,at du også kan finde ud af det?
Avatar billede Mcboman Nybegynder
20. november 2013 - 17:04 #3
Det lyder mærkeligt, men vil umildbart, synes det lyder, som at noget plugin/addon der er sat til at være i den russiske tidszone eventuelt at der noget sprog at er sat til russisk.