Avatar billede fjorbak Forsker
13. november 2013 - 17:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Backup program

Hej med jer

Jeg har nu inden for 2 år haft problemer med virus og som følge deraf haft mistet data som helst ikke skulle være mistet, samtidig har det været forbundet med en masse problemer.

Der er det tid at se på at få et backup program der både tager mail har lejet min ind på en server med hensyn til mail men da der også er breve og aftaler i dokumenter skal backupprogrammet kunne tage det hele, det behøver ikke at være en ghost, men blot et alm. program hvor man kan vælge selv. Jeg havde et for nogle år siden til bånd og det var jeg godt tifreds med men den tid er jo forbi.

mvh

Jan Fjorbak
Avatar billede sve80 Nybegynder
13. november 2013 - 17:38 #1
Jeg bruger det 100% gratis SyncBack Free med stor succes. Du vælger selv hvilke mapper/drev der skal sikres, og har mulighed for både almindelig backup og synkronisering (hvor den altid gemmer nyeste udgave af filen).

Worth a try.

/Søren
Avatar billede Andershoegh Seniormester
13. november 2013 - 19:24 #2
Hvis du ikke er til Linux og er villig til at betale for det, mener jeg Acronis er rigtig godt.
De har en trial perode du også kunne prøve

http://www.acronis.com

Jeg turde ikke selv have Windows uden Acronis
Avatar billede ZeBa Ekspert
18. november 2013 - 09:44 #3
sve80: Hvor downloader du det fra?
Jeg spørger, fordi jeg flere gange har fået at vide herinde, at man skal downloade fra en sikker side, men hvordan i alverden ved man, hvilke sider der er sikre.
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. december 2013 - 18:52 #4
Har fået hjælp i en anden streng, men tag fordi I forsøgte
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. december 2013 - 18:53 #5
ups, sorry
Avatar billede fjorbak Forsker
25. oktober 2014 - 12:52 #6
undskyld de sene point