Avatar billede moabou88 Mester
12. november 2013 - 13:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan ikke afspille musikfiler i bilen

hej.

min bilradio kan kun afspille originale cd´er hvergang.´
når jeg downloader musikfiler fra f.eks youtube kan jeg ikke afspille dem på min radio hver gang..

nogen gange kan den simpelhen ikke læse mine cder og spytter demm ud hele tide..

men de originale kan min radio derimod altid læse..

hvorfor vil radioen ikke læse uoriginale cder
Avatar billede Blandy Praktikant
12. november 2013 - 13:02 #1
nok fordi den ikke kan aflæse mp3 formatet. Så du skal ud og invister i en bilradio der kan tage mp3 filer fra dine cd'er.
Avatar billede Blandy Praktikant
12. november 2013 - 13:48 #2
ellers prøv denne guide og lav dine mp3 til en desideret audio cd: http://www.techsupportalert.com/content/how-create-audio-cd-mp3-files-using-free-software.htm
Avatar billede moabou88 Mester
12. november 2013 - 14:20 #3
har netop lige skiftet min radio ud med en anden som kan afspille mp3.

men som sagt,så kan den godt læse den hvis jeg prøver 10 gange, men det tager bare 10 min inden den vil afspille dem
Avatar billede Blandy Praktikant
12. november 2013 - 15:04 #4
hvad model har du købt?

Det fremgik ikke af din førte beskrivelse, at du havde købt en mp3 kopatibel afspiller, ej heller at den ved 10 forsøg, godt vil sluge dine brædte cd'ere. Efter længere tids venten.
Avatar billede moabou88 Mester
13. november 2013 - 11:19 #5
nej det er korrekt. opdagede jeg faktisk lige efter jeg havde svaret dig.

beklager fejlen

ved ikke hvilken model det er. det er bare en alm original vw radio fra 09 som har siddet i en passat
Avatar billede finb Ekspert
13. november 2013 - 13:02 #6
Du kan få en lille antenne, du stikker i cigartænderen, den modtager radio og sender videre til din bilradio.
Avatar billede moabou88 Mester
13. november 2013 - 13:51 #7
ja, men det er så dårlig der kommer ud af det, har prøvet det før
Avatar billede cyberspace Nybegynder
13. november 2013 - 15:38 #8
Måske har det noget med kvaliteten af brændingen (prøv at brænde med lidt langsommere hastighed)

Det kan måske også være at du benytter skiver af dårliger kvalitet.

Har et par gange oplevet i mine forældres bil (hvor den også kan afspille mp3 filer) at skiver af lidt billigere kvalitet ikke altid lige kunne afspilles eller kun afspilles efter flere forsøg

hvad mærke af skiver benytter du?
Avatar billede moabou88 Mester
13. november 2013 - 20:46 #9
det er også en mulighed

jeg må prøve at lave en ny cd