Hej alle. Jeg har fået kludret i min opsætning af "dokumenter" i Windows 8. Har brugt mit "gendannelsespunkt". Mit problem: Når jeg gemmer et dokument på skrivebordet eksempelvis - og efterfølgende vil "sende" - altså højre klik og vælge "send til" - så figurerer "dokumenter" ikke her. Der figurerer kun følgende: Faxmodtager Postmodtager Skrivebord (opret genvej) Zip-komp. mappe DVD-RW drev. Hvordan får jeg koblet "dokumenter" på? På forhånd tak. VH. flmi
i mappen C:\Users\[dit brugernavn]\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo skal du have 'Dokumenter' filtypen er MyDocs Drop Target (.mydocs) og størrelsen er 0 bytes.
stifinder / faneblader 'vis' / indstillinger / skift mappe og søgeindstillinger / fanebladet 'vis' / markér 'vis skjulte mapper og drev' Fjern også hak i 'skjul filtypenavne for kendte filtyper' hvis den er markeret.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.