Avatar billede biggs Nybegynder
15. august 2001 - 14:06 Der er 34 kommentarer

Drop tiggeriet

I burde droppe det tiggeri under banneret. I tror vel ikke at brugerne er så \"dumme\" at klikke på banneret når man beder dem om det? ;o)

Biggs
Avatar billede Jman Praktikant
15. august 2001 - 14:07 #1
jeg gør!!!
Jeg glemmer ofte at klikke, da der jo er banner på alt, man piller ved i dag..
Så for mig er det en fin husker *S*
Avatar billede disky Nybegynder
15. august 2001 - 14:08 #2
du har helt ret, men har du lagt mærke til hvormange sites der egentligt laver den slags \'tiggeri\' ?

Avatar billede Jman Praktikant
15. august 2001 - 14:09 #3
...men dem klikker jeg heller ikke på :D
Avatar billede disky Nybegynder
15. august 2001 - 14:10 #4
Superior :) Fed kommentar
Avatar billede Jman Praktikant
15. august 2001 - 14:10 #5
takker *S*
Avatar billede Jman Praktikant
15. august 2001 - 14:10 #6
tror lige jeg klikker på ekspertens eget banner (?)
Avatar billede disky Nybegynder
15. august 2001 - 14:12 #7
det skal du bare gøre hver dag i knap 10 år, så har du 3000 point :))
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. august 2001 - 14:13 #8
hmmm, man får da 1 point for at klikke på det, det er ikke så meget, men det er da dumt ikke at tage det med!!!!!
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
15. august 2001 - 14:13 #9
ja det er blæret at stortset alle bannere på eksperten er til www.eksperten.dk  lidt ugennemtænkt tror jeg
Avatar billede biggs Nybegynder
15. august 2001 - 14:14 #10
Fordi andre laver den slags tiggeri, så skal eksperten også? Sitet er godt, men det trækker ned når man skal tigge om det.

Pengene med bannere ligger ikke i kliks, men i antallet af visninger.

Biggs
Avatar billede bbs Nybegynder
15. august 2001 - 14:14 #11
Jeg klikker da på eksperten.dk\'s banner hver dag.
Ikke kun for at få det åndsvage point, men for at støtte eksperten.

Jo mere vi klikker, jo længere tid vil eksperten.dk bestå.
Avatar billede disky Nybegynder
15. august 2001 - 14:15 #12
biggs: du har helt ret, sørgeligt men sandt.
Avatar billede bbs Nybegynder
15. august 2001 - 14:15 #13
Annoncørerne bliver gladere for eksperten.dk jo mere vi klikker.
Eksperten får ikke flere penge.
Men jo flere annoncører der er glade = flere annoncører. Flere annoncører = flere penge.
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. august 2001 - 14:18 #14
bbs >> Sådan skal det være.
Hvis man er glad for experten (som de 2 admins jo har brugt hundredevis af timer på at udvikle) så er der da ikke noget galt i at donere 5-60 sekunder af sin tid som tak :o)
Avatar billede bbs Nybegynder
15. august 2001 - 14:19 #15
:)
Avatar billede disky Nybegynder
15. august 2001 - 14:19 #16
siger manden der ud af 492 dage kun har clicket 36 gange
Avatar billede kapla Nybegynder
15. august 2001 - 14:20 #17
Klikker hver dag :)
Avatar billede bbs Nybegynder
15. august 2001 - 14:20 #18
Man bestemmer jo selv om man vil klikke eller ej.
Og texten står med størelse 10, øverst ..
Så det er ikke ligefrem som om at de hele tiden laver nye spørgsmål med \"KLIK NU!!!\" agtigt indhold.
Avatar billede biggs Nybegynder
15. august 2001 - 14:25 #19
bbs:

Hvad så når banneret er eksperten\'s eget? Skal de så betale sig selv? Det lyder da lidt tosset ;o)

Biggs
Avatar billede bbs Nybegynder
15. august 2001 - 14:26 #20
Måske, men jeg klikker heller ikke når eksperten.dk\'s banner er der ..
Avatar billede disky Nybegynder
15. august 2001 - 14:26 #21
biggs: Hehe
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. august 2001 - 14:27 #22
disky >> *GG* Nu leger du \'kritisk\' igen. De har jo ikke talt bannerklik fra starten af - desuden er jeg stolt af at have støttet mit yndlingssite +36 gange.
Prøv at være lidt kritisk over for dine egne indlæg, det der er latterligt.

Hvis du er deprimeret så gå ud og nyd det gode vejr, lad være med at forsøge at ødelægge min dag.
Avatar billede snowball Novice
15. august 2001 - 14:28 #23
disky: Det har jo li\'som heller ikke været muligt at klikke på banneret for point de sidste 492 dage !!! :)

Men er man glad for en side, så er man vel også interesseret i at det holdes kørende og for at det skal kunne det, bli\'r man nødt til at bruge et par sek. engang imellem på at støtte siden ;)

Snowball
Avatar billede disky Nybegynder
15. august 2001 - 14:29 #24
tommy:

Jeg gør bare ligesom dig i en anden tråd, jokker rundt i at man måske ikke helt gør hvad man siger.

jeg synes bare du skulle have lidt igen af samme skuffe.

Jeg er slet ikke deprimeret, jeg har et kanon job, en god opgave, og skal snart holde fri for idag.

Men måske er du det ??
Avatar billede disky Nybegynder
15. august 2001 - 14:30 #25
snowball: det ved jeg godt. men det har været muligt mere end de 36 gange han har gjordt det.

Men manden har et problem med at folk prikker lidt til ham, men det er hans problem.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
15. august 2001 - 14:36 #26
Jeg klikker hver dag (24 indtil videre) jeg kommer i tanke om det, tit med hjælp fra teksten under banneret

Kan ikke se noget problem i teksten, tværtimod
Jeg klikker iøvrigt eller aldrig på bannere
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
15. august 2001 - 16:20 #27
Opfordringen under banneret er en opfordring til de brugere, som kan forstå at man ikke kan drive et site som Eksperten uden indtægter. Såfremt det banneret reklamerer for har relevans, håber vi folk vil give det en chance. Klik alene for klikkets skyld tjener på længere sigt intet formål, da det indirekte \"snyder\" annoncørerne, og det vil vi ikke medvirke til. I den seneste tid har pladsen været vores eget banner, så der er tale om et \"gratis\" point !
Avatar billede jensb Nybegynder
15. august 2001 - 16:28 #28
Jeg har det generelt sådan, både på eksperten og andre sider, at hvis det er en god side, så klikker jeg gerne på et banner for at støtte siden.

Når folk derimod begynder med pop-up vinduer, så forlader jeg for det meste siden med det samme.

Jeg hader pop-up, men har ikke noget i mod at klikke på bannere.
Avatar billede Jman Praktikant
15. august 2001 - 16:29 #29
..og tak for det (klikker lige igen)
Avatar billede biggs Nybegynder
15. august 2001 - 16:59 #30
Når man tjener penge på bannere, så ligger indtjeningen på at banneret bliver vist fremfor at der klikkes på det.

Det er op til folk selv om de vil klikke på et banner. Selv klikker jeg næsten aldrig på et banner. Og slet ikke når der \"tigges\". Nu er Eksperten en af de bedre steder. Jeg har set andre sites der ligefrem siger at man kan holde sitet kørende ved at klikke på banneret.

Jeg har fuld forståelse for at der er nogle der har lagt lang tid i arbejdet og jeg syntes at det er et godt stykke arbejde der er gjort.

Men det er bedre at kunne fremvise hits frem for kliks, for hvert klik betyder at brugeren bliver distraheret væk fra det site man er på. I dette tilfælde Eksperten.

Jeg tror godt på at man kan drive et site som Eksperten uden konstant at skulle minde folk om at klikke på et banner. Hvis koden er fejlfri, så er der kun vedligeholdelse af serveren. Og der kan jo så ligge flere domæner man så kan tjene lidt på også...

Biggs
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. august 2001 - 22:07 #31
biggs> så meget lægger man da ikke mærke til de bannere, man lærer da efterhånden at se udenom dem når man færdes rundt på nettet. Det er jo efter eget ønske at man kommer på eksperten, og så må man da tage bannere med, og bliver man distraheret væk, man kan da åbne i nyt vindue.
Jeg synes at eksperten´s funktionalitet overskygger bannerne med flere længder.
Avatar billede robotten Praktikant
16. august 2001 - 14:58 #32
=> indskudt fra sidelinien...

hvordan kan det være, at det kun er Eksperten selv, der reklameres for?  er der pt. ingen sponsorer, el. bannerbyt el. hvad det nu hedder...

/Robotten
Avatar billede robotten Praktikant
26. november 2001 - 11:52 #33
Skal vi få dette spm. lukket???
Avatar billede robotten Praktikant
28. august 2002 - 15:46 #34
?