Avatar billede nick-babzz Nybegynder
10. november 2013 - 23:36 Der er 1 kommentar

Er det snart tid til opgradering?

Har her på det seneste luftet tanken om at snart skulle skifte nogle af delene på computeren, eller i hvert fald hvilken dele der skal skiftes i fremtiden.

De nuværende dele består af:

System:
Windows 7 Ultimate 64bit

Bundkort:
ASUS P8P67 LE

Cpu:
Intel Core™ i5 2500K 3,30ghz

Ram:
Corsair Dominator DHX+ CMP6GX3M3A1600C8 3x2gb

Grafikkort:
MSI Radeon HD 6950 2gb
Avatar billede nissen2630 Novice
11. november 2013 - 01:55 #1
Mit forslag er :

1. OC din proc til min. 3.8ghz . Det burde den uden problemer kunne køre med standart køleren.

2. Nyt grafikkort evt. et Nvidia GTX770 ell. GTX780

3. Kender ikke dine diske men en SSD vil speede dit system meget op.
Feks en Samsung EVO SSD disk. De er i et fornuftigt prisleje og ret hurtige