Avatar billede jnissen Nybegynder
15. august 2001 - 13:57 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Webshop

Hej

Jeg vil høre om der er nogen som ligger inde med en simpelt webshop. Det skal ikke være med kortbetaling.
Det skal være så jeg selv kan bygge videre på den, hvis det skulle være nødvendigt. Jeg har selvfølgelig kigge rundt på nettet, og har også testet de fleste af dem, men langt de fleste er med kortbetaling m.m.
Jeg er villig til at give mange flere point, hvis det er noget som jeg kan bruge, og noget der virker.

Mvh. Jacob
Avatar billede nil.dk Nybegynder
15. august 2001 - 13:59 #1
Jeg er én. Den er blot ikke færdigudviklet, men du kan se en del af funktionerne her:

http://www.nil.dk/nilux/index2.htm
Avatar billede keysersoze Guru
15. august 2001 - 14:03 #2
jeg har lidt du kan kigge på - men det er formentlig nok meget noget han af det du allerede har kigget på...

har du en mail jeg skal prøve at sende til?
Avatar billede jnissen Nybegynder
15. august 2001 - 14:05 #3
keysersoze ->
jacob@iteax.dk

nil.dk ->
Det er faktisk noget i den stil jeg tænkte på. Er det noget du vil \"dele\" med mig for nogle point?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
15. august 2001 - 14:08 #4
jnissen >> Jeg vil gerne offentliggøre koden mod lidt points.. men du er selv nødt til at færdiggøre shoppen.
Avatar billede jnissen Nybegynder
15. august 2001 - 14:11 #5
Hvor meget mangler der??
Hvor mange point?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
15. august 2001 - 14:19 #6
Tja.. der mangler engentlig ikke noget... der er det du kan se.. jeg havde bare planer om at lave flere funktioner henad vejen.

Du kan bare give så mange points du mener er retfærdigt og så er jeg tilfreds med det.
Avatar billede jnissen Nybegynder
15. august 2001 - 14:23 #7
Hvis du sender mig filerne til jacob@iteax.dk, er du så tilfreds med 300 point?
Avatar billede keysersoze Guru
15. august 2001 - 14:26 #8
ve\' os\' ha... :o)

send gerne via icq
Avatar billede nil.dk Nybegynder
15. august 2001 - 14:29 #9
jnissen >> 300 points er ok.

Jeg er nødt til (iht til Ekspertens regler at sende det til alle der er interesserede)

keysersoze >> Vores firewall vil ikke lade mig sende filer via ICQ
Avatar billede nil.dk Nybegynder
15. august 2001 - 14:30 #10
Men den er ikke 110% gennemtestet og jeg tager intet ansvar for evt. bugs. (jeg har dog ikke selv kunnet finde nogen)
Avatar billede jnissen Nybegynder
15. august 2001 - 14:35 #11
nil -> Sender du den til min mail så??
Så får du dine point.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
15. august 2001 - 14:36 #12
Jeg er lige ved at samle filerne sammen... mailen er på vej
Avatar billede akr21jb Nybegynder
15. august 2001 - 14:50 #13
Be om, tak.
ross@post3.tele.dk
By the way, shoppen ser fin ud.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
15. august 2001 - 14:52 #14
Når jnissen har testet og godkendt lægger jeg filerne til download.
Avatar billede jnissen Nybegynder
15. august 2001 - 14:59 #15
Tjaa - det ser jo meget godt nu. Det ser umiddelbart ud til at virker. Jeg har ikke gennemtestet det hele.
Jeg takker mange gange, og du få dine point.

Mvh. Jacob
Avatar billede nil.dk Nybegynder
15. august 2001 - 15:03 #16
Jeg er glad for at kunne hjælpe.

Filerne kan downloades fra følgende URL resten af ugen.

http://www.nil.dk/nilux/nilux.zip