Avatar billede NajibBenlam Nybegynder
10. november 2013 - 10:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vandrette striber på min bærbar

Hej alle sammen, der jeg sad og spillede et spillede Minecraft kom der nogle vandrette striber frem på min skærm (Bærbar Parckard Bell) og det bliver flere og flere er det min skærm eller en virus? Er der nogle af jer der kan hjælpe mig?

                      Mvh. Najib
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2013 - 10:26 #1
Hej najib og velkommen til
Velkommen til Eksperten
Du har desværre kommet til at lægge dit spørgsmål i den forkerte kategori.
For at afslutte denne tråd skriver du næste indlæg som svar og accepterer dette.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
En bedre kategori vil være hardware-pc
Avatar billede NajibBenlam Nybegynder
10. november 2013 - 10:31 #2
Ok, undskyld.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2013 - 10:37 #3
Ikke noget af undskylde :-) Det skerte skam også for mig første gang jeg oprettede et spørgsmål.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2013 - 10:59 #4
Husk at lukke tråden ved at acceptere dit eget svar som vist i det nederste link.
Jeg vil tro dit problem er varmerelateret, men mere om det i dit nye spørgsmål du opretter.
Avatar billede NajibBenlam Nybegynder
11. november 2013 - 19:34 #5
Men, Hvilken kategori skal jeg så sætte den ind på? :)