Avatar billede Moobi Nybegynder
10. november 2013 - 00:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opstart af digital markedsplads

Kære experter
Jeg er på udkig efter investorer til en ny idé. Et digitalt markedsplads hvor sidens primære funktion er at videresælge kunders/brugers digitale varer. Herunder kan nævnes musik, scripts, design til joomla, wordpress, drupal, flyers, bannere, logoer, osv osv.

Jeg har udviklet scriptet some styrer siden, samt udviklet SEO delen af siden. Nu mangler jeg folk til at administrere samt, jeg mangler servere som kan klare presset når brugerne begynder at vælte ind.

Jeg har en demostration klar i slutningen af næste uge. Jeg regner med at lancere siden i både Engelsk, Dansk, Tysk, og måske Italiensk.

Desuden mangler jeg partnere og frivillige til driften af siden og support.

Hele konceptet er at sidens indtjening skal være så minimal så muligt. Det er ikke ment som vi skal tjene kassen, men tværtimod levere en service til brugerne, for at hjælpe de ny-klækkelede talenter i den digitale verden.

Spørgsmål er velkommen i denne tråd.
Opdateringer kommer løbende.
Avatar billede Moobi Nybegynder
10. november 2013 - 11:26 #1
lukker denne
Avatar billede repox Seniormester
10. november 2013 - 15:09 #2
Det var ikke mange opdateringer... ;-)
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2013 - 22:04 #3
Han har en anden tråd repox, hvis du vil se nærmere
http://www.eksperten.dk/spm/987912