Avatar billede michalamoeller Nybegynder
09. november 2013 - 11:36 Der er 4 kommentarer

App opdatering virker ikke??

Når jeg vil opdatere Instagram på min mobil Samsung Galaxy S 2, kommer der følgende op på skærmen "FEJL Programmet kan ikke installeres på standardplaceringen" Det eneste jeg kan trykke er OK. Jeg har kigget min mobil lidt igennem, men er ikke den største mobil nørd, hæhæ :-D Jeg har prøvet at slukke og genstarte min mobil.
Alle andre Apps virker helt fint.
Nogen der kan hjælpe???
På forhånd tak! :-)
- Michala Møller
Avatar billede Tomaten1 Nybegynder
11. november 2013 - 01:18 #1
Hejsa :)
Prøv og slette programmet - og installere det igen ?
Det ku være et forsøg værd.
Sku lige til at sige det lyder som om du har "fyldt din mobil op" med apps, men det tvivler jeg på man kan :)
Avatar billede michalamoeller Nybegynder
12. november 2013 - 21:16 #2
Tak for svar.
Er bare bange for at jeg ikke kan installerer programmet igen :-/ Og kan ikke undvære det, hæhæ :-)
Avatar billede Tomaten1 Nybegynder
12. november 2013 - 22:34 #3
Jamen hvis det alligevel ikke virker nu, så gør du jo ikke mere skade, ved at forsøge at installere det igen - selvom det ender med det ik virker (hvilket jeg tvivler på). :)
Avatar billede michalamoeller Nybegynder
13. november 2013 - 20:49 #4
Tak for hjælpen! :-)