Avatar billede kennethv Nybegynder
08. november 2013 - 23:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Arkiver af filer

Hejsa.

Er der nogen der kender til et program som kan arkiver filer, som ikke har været brugt efter en vis tid?

Tanken er at få flyttet filer som ikke har været brugt i lang tid til en ekstern harddisk.

Vh
09. november 2013 - 09:26 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/kennethv  Point ude: 1.250
Du vil få mere FEEDBACK hvis du selv giver FEEDBACK på / lukker dine tidligere spørgsmål ;-)
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Du har vel fået en del automatiske rykker E-mail om dette ?
Avatar billede kennethv Nybegynder
26. november 2013 - 08:54 #2
Det er til Windows XP/7.

Tja, jeg har skam givet feedback på en del af disse spørgsmål om de skal lukkes. det har jeg ikke fået svar på. Såååå, jeg tror bare at jeg lukker dem.
Avatar billede kennethv Nybegynder
10. januar 2014 - 08:44 #3
Nogen der har en ide?
Avatar billede kennethv Nybegynder
11. februar 2014 - 13:16 #4
Lukketid?