Avatar billede tiger_dk Mester
08. november 2013 - 17:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløs farve laserprinter Printer, scanner & kopi !

Hej

Jeg har været lidt på jagt efter en trådløs farve laserprinter Printer, scanner & kopi ! Men dem jeg har fundet, understøttede den trådløse forbindelse desværre ! Det er nemlig lidt vigtigt, at den også skal understøtte det !

Er ved, at være godt træt af de blæk printere. Patronerne koster efter hånden næsten mere en printeren selv, man får nærmest printeren smidt i hovedet, når man skal have sådan en !

Budget max 2000,- !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede tiger_dk Mester
08. november 2013 - 17:42 #1
Nu søger jeg også lidt selv på, jeg faldt over en her http://www.pricerunner.dk/pi/116-2859494/Multifunktionsprintere/Dell-C1765nfw-Produkt-Info , som lige ligge inde for budgettet. Men når der skal skiftes patron om forhåbentlig langtid, skal man mon så via Dell. Det er nemlig en dell laser printer !
Avatar billede tiger_dk Mester
08. november 2013 - 17:48 #2
Avatar billede claes57 Ekspert
08. november 2013 - 17:54 #3
jeg har en dell blæksprøjte - og deres blæk er ret enkelt (omend aldrig på tilbud).
Man kan via hjemmesiden få mærkat/porto til at returnere det brugte, så når man skifter, så returnerer man bare det tomme (man betaler selv for kuvert/emballage hvis man ikke kan genbruge den, man fik sin nye levering i).
Min sender patroner tilbage til Irland, og nye kommer fra Holland - det må de selv om - det virker.
Jeg gætter på, at de har samme system til laser.
Avatar billede tiger_dk Mester
08. november 2013 - 18:13 #4
Her var der også en http://www.edbpriser.dk/all-in-one/canon-i-sensys-mf8080cw-id-5498367.aspx den ligger dog lidt over mit budget !
Avatar billede tiger_dk Mester
09. november 2013 - 18:42 #5
Jeg har fundet en her http://www.edbpriser.dk/all-in-one/canon-i-sensys-mf8280cw-id-7273907.aspx som dækker behovene, og den er også indkøbt nu !

claes57, vil du have lidt point, vi kan dele i døren !