Avatar billede bas Forsker
08. november 2013 - 15:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opkald med headset virker ikke

Hej

Vi har en Siemens Gigaset SL400 telefon med tilhørende Plantronics C65 headset. Indkommende opkald kan fint besvares via headsettet, men når man selv foretager opkald fra telefonen sker der intet i headsettet. Der er ingen klartone eller tale i headsettet.

Hvad er løsningen mon på dette? Skal headsettet og telefonens base mon parres på ny? Kan der være noget med firmwareopdatering af telefonen og/eller headsettet?
Passer headsettet og telefonen mon ikke ordentligt sammen?
Hvis der skal et andet headset til, hvilket kan så anbefales?

Plantronics: http://www.plantronics.com/uk/product/c65

Gigaset SL400: http://www.gigaset.com/da_DK/shop/gigaset-sl400.html
Avatar billede bas Forsker
12. november 2013 - 17:01 #1
Løsningen er tilsyneladende at købe et kompatibelt (bluetooth) headset som f.eks. Gigaset ZX 600.
Avatar billede bas Forsker
26. november 2013 - 17:59 #2
Et BTH-260 headset og en mobiltelefon er bestilt.
Avatar billede bas Forsker
26. november 2013 - 18:00 #3
Lukker.