Avatar billede mboesen Novice
06. november 2013 - 22:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mystiske Recovery Partitioner

Min bærbar er på det seneste begyndt at oprette en eller flere partition (x, y, z, w...) som bliver kaldt "Recovery" og så ligger der diverse filer. Når jeg genstarter er de væk, men kommer stille og roligt mens jeg bruger computeren... Er det noget virus? Tror det ikke, men det undre mig...

Åbnede en log fil og top tekst er

"AsWin8Proc.exe Statr Process"

Nogen ide om hvad det er...

Hver partition er nøjagtig 599mb og der er 279mb fri på den.

Iflg log filen ser det ud som om den checker status og specs af computeren og så burde den genstarte eller noget...

Jeg har lavet et screendump af hvad der ligger på partitionen, men ved ikke lige hvordan jeg kan vedlægge det. Skal det ligge på et webserver og så kan man linke til det. Er det den eneste måde. Kan gøre det hvis nogen ønsker at se det.

Jeg kører med Win8 og har lige opdateret til 8.1. Men computeren opretter stadig disse partitioner...

Ps. Var meget i tvivl om det er den korrekte kategori, men gætter selv på det har noget med styresystem at gøre med mindre det er noget virus?!
07. november 2013 - 09:33 #1
http://gratisupload.dk/

Der kan du lægge filen ...

Følg guiden ...
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2013 - 07:25 #2
denne her skal du slet ikke opgive noget som helst

http://www.gratisimage.dk/

den er helt fri

m.v.h
Avatar billede mboesen Novice
21. november 2013 - 14:28 #3
Ok takker...

Dog lader det ikke til at nogen helt ved noget ;-)

Det så ud til at det var/er recovery partition, som jeg så "kom" til at slette og nu kan jeg ikke geninstallere computeren. Og jeg har ingen recovery disks, da det er en bærbar uden drev og jeg ikke havde noget eksternt da jeg købte den.

Så jeg skal have fat i et sæt gennem ASUS... dog kommer partitionerne ikke mere for tiden, så ved ved ikke rigtig....

Lukker spgm
Avatar billede mboesen Novice
21. november 2013 - 14:28 #4
Lukker