Avatar billede Slettet bruger
06. november 2013 - 21:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

YouSee - kabeltv - vælg selv og ekstrapakker (tekno)

Hvis jeg vil købe ekstra-kanaler til min YouSee pakke ELLER jeg vil bruge deres kommende vælg-selv-løsning - skal jeg købe en kortlæserbox til hvert tv-apparat.

Hvis jeg vil have det til at virke i flere rum kan jeg i stedet købe noget skrammel fra dem, der koster kassen.

De må være fra sans og samling!

Er der nogen eksperter, der har et forslag (ud over at skodde dem) til, hvordan jeg får den vare jeg køber fra dem, uden at blive pelset big time?
Avatar billede claes57 Ekspert
06. november 2013 - 21:34 #1
du kan også bruge din demokratiske ret - og påvirke dels dit lokaltområde (af dem, der har uc), og derefter naboområder osv til du har en landsdækkende kampagne der fjerner børnetv fra mellempakken, og sætter sport ind i stedet.
Avatar billede chalde Seniormester
06. november 2013 - 21:53 #2
Købe en anden/billigere kortlæser andetsteds.
Eller opfinde noget så det ikke er nødvendigt med kortlæser osv...
Avatar billede chalde Seniormester
06. november 2013 - 21:54 #3
Kan dog lige tilføje, at vi i vores område valgte løsning #1.
Om 8 måneder kan vi vinke farvel til Yousee og goddag til https://parknet.dk/
Der følger dog børnetv med (men farvel til dk4, åh nej dog).
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2013 - 18:48 #4
@tjalde og claes57

Smid et svar begge to.

Og tak fordi I tog jer tid.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. november 2013 - 18:58 #5
Bare luk selv...
Avatar billede chalde Seniormester
12. november 2013 - 08:30 #6
Jeps, ingen point til mig heller :)
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2013 - 14:10 #7
Lukker