Avatar billede kimtheman Novice
06. november 2013 - 17:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Harddisk til Nas 24/7

Hej,
Nu skal jeg igen, til at lave mig en ønskeseddel. Da fødselsdagen står for døren i næste uge. Så skal derfor også bruge svar hurtigt.

Jeg har en 2-bays Synology DS 211. Og dens kompatibilitets liste ses her:
http://www.synology.dk/support/hd.php?lang=dan#64

Jeg synes jeg oplever nogle småproblemer med min Nas. Hvor min nuværende harddisk er en HGST Deskstar 7K3000
http://www.edbpriser.dk/harddisk/hgst-deskstar-7k3000-hds723020bla642-2-tb-id-4894186.aspx

Og lidt for tit synes jeg, har den brug for en genstart, fordi der ikke er forbindelse til den (kan selvfølgelig også have noget med netværk at gøre).

Men da det netop ikke er en 24/7 harddisk, vil jeg gerne prøve at skifte denne. Og da der findes så mange på marked. Så ville det være fint at finde nogen der har erfaringer med nogle bestemte modeller osv.

Så er der nogen der har et godt bud på, en støjfri/ hurtig 24/7 harddisk, som indgår på kompatibilitets listen længere oppe?

Mvh. Kim
Avatar billede chalde Seniormester
06. november 2013 - 17:35 #1
WD Reds. Ligger også på Synology's liste.
http://www.storagereview.com/wd_red_4tb_hdd_review_wd40efrx
Avatar billede Fiber Bjørn Juniormester
06. november 2013 - 17:54 #2
WD Green

de er ikke de hurtigste HDD med de holder rigtig lang tid og er billige i strøm. Jeg kører selv med det og er super godt tilfreds...
Avatar billede kimtheman Novice
05. februar 2014 - 12:02 #3
Nå fik ikke nogen i gave. Og har ikke fået gjort noget ved problemet endnu. Men siger mange tak for jeres hjælp. Og så må vi se på det når jeg får taget mig sammen.

Lav et svar så deler i point.
Avatar billede kimtheman Novice
10. april 2014 - 12:51 #4
lukker