Avatar billede klyde-snot Nybegynder
15. august 2001 - 13:19 Der er 12 kommentarer

Banner?

hvor smart er det at Eksperten reklamere med bannere for sig selv på deres egen side???
Avatar billede disky Nybegynder
15. august 2001 - 13:20 #1
måske skulle de søge hjælp på deres egen hjemmeside.
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. august 2001 - 13:24 #2
Det har været oppe en del gange før (2 eller 3 gange).
De kan ikke sælge alt deres bannerplads.
Avatar billede disky Nybegynder
15. august 2001 - 13:26 #3
de er da også lidt usmarte hvis de prøver selv.

De skulle hellere bruge et firma som doubleclick osv.
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. august 2001 - 13:27 #4
Prøv at holde musen over banneret og læs url\'en.
Det er DoubleClick der ikke kan sælge nok.
Avatar billede disky Nybegynder
15. august 2001 - 13:29 #5
så er det nok fordi at enhver der har brug for at reklamerer ved at \'nørder\' ikke er det rette publikum.

Jeg clicker ALDRIG på bannere !

Avatar billede tommyf Nybegynder
15. august 2001 - 13:32 #6
*GGGGGG*
Så prøv at bortforklar hvor du har fået de 2 bannerpoint fra?:
www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=disky&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=0&i6=0&i7=0&i8=1&i9=0&i11=0&i12=0&i13=0
Avatar billede disky Nybegynder
15. august 2001 - 13:35 #7
det var på eksperten bannere, for at se om det overhovedet virkede.

butthead!
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. august 2001 - 13:37 #8
Du kan kun få ét point om dagen - så den holder heller ikke.
Butthead!
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. august 2001 - 13:39 #9
(Tilbage til spørgsmålet, det gider vi ikke diskutere mere)
Avatar billede disky Nybegynder
15. august 2001 - 13:39 #10
uha hvor er du dygtig.

hvis jeg nu mente det gjorde nogen forskel hvorfor har jeg så ikke clicket hver eneste dag ?

Helt ærlig, tror du ikke du skal hen i vuggestuen igen.

Jeg tjener point ved at hjælpe folk ikke ved at clicke på åndsvage bannere.

Men kan tydeligt mærke at kvaliten her på stedet er kraftigt faldende. og det gælder også dig selvom du har været her længe.
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. august 2001 - 13:47 #11
Jeg er nu mere træt at dig. Prøv at læse nogle af dine egne kommentare, du er helt utrolig nedladende. Jeg har lagt mærke til dig og din hang til (jsp) og når jeg har læst nogle af de diskutioner du har haft har man en fornemmelse af at du slet ikke læse de andre indlæg.

Du virker til at tro at du ved alt og alle omkring dig er tumper. Du har en meget negativ holdning, jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde.

Læs selv denne tråd igennem og se så hvornår det var de negative bemærkninger begyndte (ja, dig).

Ordet \"aldrig\" bruger du ofte uden at vide hvor kraftigt det egentlig er. Og nu hvor du løb tør for argumenter forsøger du at starte en gang mudderkastnng.

Jeg har haft en rigtig god dag, så jeg gider ikke engang synke ned på dit niveau. Jeg er derfor også afmeldt dette spørgsmål så jeg modtager ikke flere mails hvis du poster noget - fortsat god dag.
(Og arbejd på dit sprogbrug).
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
15. august 2001 - 16:22 #12
Om man skal være stolt af aldrig at klikke på bannere ved jeg ikke. Det ER Ekspertens eneste indtægt, og er i forvejen meget lav. Vil man fremover kunne finde hjælp og være på sitet, må man \"betale\" lidt tilbage. Måske vi skal lave en fornyet udgave, hvor det kun er brugere som har klikket mere end X antal gange på 1 måned, som har adgang. En kedelig udvikling mener vi :)