Avatar billede alene67 Nybegynder
03. november 2013 - 14:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

muse markering af mere end et ord

lad mig starte med at informere at jeg er ikke god til edb så alt indforstået edb sprog er som tyrkisk for mig.

Mit problem er at pludselig er min mus ikke i stand til at makere mere en et ord af gangen, ligesom jeg heller ikke kan tage fat i et punkt og udvide mere det virker som om funktionen er taget helt ud af drift. eks hvis jeg skal ind i et biblotek og skal trække i rammen for måske at kunne se dato for upload kan det ikke lade sig gøre. Eller hvis jeg skal markere en titel så vil musen kun markere et ord eller et helt afsnit ikke som den ellers har kunne lade mig gøre altså vælge hvor meget jeg ville markere og kopier for at til sidst kunne markere. Dette problem er ganske stort når man sidder og skal redigere i en tekst.
Håber at der er nogen der kan hjælpe mig med dette problem.
Avatar billede way3000 Nybegynder
03. november 2013 - 14:46 #1
Hvilken computer har du? (en med windows, er det en mac/apple? eller måske linux)

Har du prøvet at genstarte (måske dumt, men det kan ofte hjælpe)
Avatar billede alene67 Nybegynder
03. november 2013 - 15:00 #2
jeg har en Lenovo bærbar win 7, har prøvet at genstarte men det hjalp intet.
Avatar billede way3000 Nybegynder
03. november 2013 - 15:10 #3
(tip: vælg svar hvis du har løsning, ellers vælg kommentar)

har du mulighed for at prøve med en anden mus eller med dit touchpad? det kunne godt være din mus var defekt nemlig.
Avatar billede alene67 Nybegynder
03. november 2013 - 15:39 #4
hvor er du god, jeg lånte lige min søns og du havde ret. Musen er gået i stykker. Det havde slet ikke faldet mig ind eftersom alle andre funktioner virkede som de skulle.
Tusind tak for din indput. :-)
Avatar billede way3000 Nybegynder
03. november 2013 - 16:19 #5
Det lyder super godt :) så er det bare på jagt efter en ny.

(du kan tikke mit svar her af, så står tråden som løst)
Avatar billede HKW Nybegynder
03. november 2013 - 17:52 #6
Oplever du ikke også at den dobbeltklikker i tide og utide? Den tendens har en defekt knap nemlig ofte :-)