Avatar billede pwn Forsker
02. november 2013 - 15:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Recovery og Lonovo W530 uden DVD'er

Hvad er tastekombinationen for at geninstallere styresystemet fra skjult dispartition på en lenovo W530?
Avatar billede milter Ekspert
02. november 2013 - 16:22 #1
Dine muligheder skulle være bekrevet i kapitel 5 i denne vejledning:

http://www.lenovo.com/shop/americas/content/user_guides/t530_w530_ug_en.pdf
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
02. november 2013 - 19:32 #2
Hvis det ikke virker med at få den reinstalleret via den funktion.

Så kan du altid hente Windows 7 ned fra denne side. http://www.mydigitallife.info/official-windows-7-sp1-iso-from-digital-river/

Brænd den på en DVD eller læg den på en USB med IsoToUsb. hvis du bruger en USB så kan du ikke bruge USB 3 portene (de blå porte) der sidder en GUL på bagsiden af din computer, som kan bruges.

Denne windows installaer spørger efter din Windows Licens Key når installationen er færdig, hen sidder på et lille mærke under batteriet på din maskine.

Og til sidst henter du så Lenovo System Update fra support.lenovo.com dette lille program er i stand til at se præcis hvad maskine du har, og hente de rigtige driver til din maskine.

Håber det var til nytte.
Avatar billede hjolsen Ekspert
03. november 2013 - 08:40 #3
Bare en lille kommentar :
..Windows licens nøgle er ikke længer påtrykt på bunden af nye Windows 8 maskiner  (incl dem der kan nedgraderes til 7)
Avatar billede pwn Forsker
05. november 2013 - 18:32 #4
Tak for alle forslag - desværre kunne jeg ikke få det til at virke, sikkert pga. at det var en Windows Enterprise 7, der var installeret. Der er nu kørt et nyt image på. Send venligst SVAR alle, så fordeler jeg point.

mvh
Paul
Avatar billede milter Ekspert
05. november 2013 - 21:33 #5
Jeg springer over, ellers tak :-)
Avatar billede pwn Forsker
02. december 2013 - 09:44 #6
Oprydning...