Avatar billede dkk Nybegynder
15. august 2001 - 12:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lydkort

jeg har formatteret min HD, og installeret Win2k, men nu kan jeg ikke finde lydkorten?ført var det fabriksinstiller WinMe som er et problembarn, derfor installeret jeg Win2k, men hvor er lydkorten, hjælp!!
jeg har også prøve at installeret WinMe og der kan den helle ikke finde lydkorten,, så geninstalleret jeg fabriksinstiller WinMe,og der kan den finde Lydkorten, HVAD SKAL JEG DOG GØR..HJÆLP.. der står at det er en 64 voices stereo, andet ved jeg ikke
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. august 2001 - 13:05 #1
Du skal finde en 2000 driver til dette kort på nettet, enten hos kortproducenter eller hos bundkortproducenter, hvis kortet er onboard.
Så vidt jeg ved skal ME afistalleres inden du installere win2000, men jeg tror ikke det har indflydelse på dit problem. Hvis nu dit lydkort ikke er win2000 kompartibelt og du må go tilbage, så vil jeg anbefale at du nedgradere til win98 SE (Second edition, OSR2) da denne er mere stabil end ME(der er noget skod)

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede dkk Nybegynder
15. august 2001 - 13:12 #2
tak for oplysningen, du var meget hurtigt,, her er point til dig,,