Avatar billede psteiness Nybegynder
30. oktober 2013 - 13:44 Der er 1 løsning

NWA1121 trådløst og kabelforbunden adgang til internettet

Jeg har 2 ZyXWL NWA1121 Wi-Fi Access Point (AP), Nr1 konfigureret som Wi-Fi Root-AP og Nr2 konfigureret som Wi-Fi Repeater.

Nr1 og Nr2 er trådløst forbundet til hinanden.

Nr1 er kabelforbunden med routeren.

Når jeg tilslutter min bærbare trådløst til Nr2, jeg har fuld adgang til internettet. Men hvis jeg forbinder min bærbare computer med kabel til Nr2, jeg har ingen adgang til internettet. Min bærbare får en IP fra routerens DHCP, og jeg kan se andre enheder på mit lokale netværk, men jeg kan ikke gå på internettet.

Jeg har ingen anelse om, hvad der kan være galt, det burde jo være det samme, trådløst eller via kabel.

Er der nogen der har en idé om, hvad der kan være galt?
Avatar billede psteiness Nybegynder
27. februar 2014 - 09:06 #1
Okey, en NWA1121 kan ikke både køre trådløst og kablet som access point, hvis den forbinder til nettet trådløst.

Hvis den forbinder til nettet med kabel, så kan den køre både trådløst og kablet!