Avatar billede mshh Nybegynder
29. oktober 2013 - 19:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konvertere/åbne *.lwp filer i Word (Office 2010)

Hej!

Jeg har læst en række af de tidligere indlæg om konvertering af filer fra *.lwp til *.doc.

Der linkes til forskellige sites med programmer, som skulle kunne konvertere filerne - problemet er blot at disse sites ikke længere findes.

Jeg har ikke Lotus på computeren længere - men har behov for åbne nogle gamle filer, som er gemt som *.lwp.

Kan man installere en tilføjelse til Word, så den kan åbne filerne - eller kan man hente et program, der kan konvertere dem?

Jeg har haft kig på det her:
http://keyview-for-lotus.software.informer.com/

Programmet kunne bare ikke installeres på min PC. Det er et 32-bit program - og skal åbenbart være et 64-bit program...hvad ved jeg :-)
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
29. oktober 2013 - 20:46 #1
Måske kan du bruge denne side (jeg har ikke mulighed for at afprøve det):
https://cloudconvert.org/lwp-to-doc
Avatar billede mshh Nybegynder
29. oktober 2013 - 21:12 #2
Det virker!! FEDT :-)
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
29. oktober 2013 - 22:28 #3
Fint.