Avatar billede TobiasOvermark Nybegynder
25. oktober 2013 - 21:45 Der er 2 kommentarer

Far Cry 3 FPS drops!

Jeg har fornyligt fået anskaffet mig FarCry 3 (about damn time), men uheldigvis har jeg oplevet FPS omkring 20-30 uanset hvilke grafik-options jeg har haft. Jeg har synes jeg har prøvet alt, pillet ved V-Sync, AA osv.  Jeg har også søgt lidt på det, men de fleste der har haft samme problemer som mig, har fundet en løsning til deres egen pc, som ikke virker på min.

Jeg har en Lenovo Y500 GT650M SLI (alle driver opdateringer skulle være i orden) I7 processer, 16 gb SSD osv. osv. osv. Den skulle være stærk nok til at trække i hverfald 50 frames.

Smid venligst nogle gode råd/løsninger, hvis det altså ikke bare er fordi FarCry er dårligt optimeret.

Mvh. Tobias
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. oktober 2013 - 18:07 #1
Hej.

  Hvad kører du af opløsning? Du kunne evt. prøve at se, hvad den siger til 1680x1050?

  FarCry3 kører blændende på 2*GTX660 i SLI.

De bedste hilsner
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. oktober 2013 - 18:12 #2
...og er du sikker på at SLI er enabled???