Avatar billede tac Nybegynder
22. oktober 2013 - 12:24 Der er 1 kommentar

Samtællingsskema

Hej Eksperter

Jeg står overfor at skulle afvikle et spejderløb, hvori der bl.a. er en masse tænkeopgaver som skal besvares.
Det jeg er på jagt efter er et slags samtælling af point hjemmeside.

Det skal fungere på følgende måde;
Holdet får udleveret et ark papir med spørgsmål, på hvert spørgsmål er der svar muligheder A,B,C,D,E

De går ind på hjemmesiden via deres mobil og finder svarboksen for spørgsmål 1 og skriver fx C hvis de mener dette er svaret.

Når de så har svaret på alle spørgsmålene, skal der være en "svar" knap. Når der trykkes på denne skal jeg, evt. på min mail modtage en sammentælling af hvor mange rigtige svar holdet har.

Der skal deltage 8 hold, så der skal også være en mulighed for at de svar mails jeg får, kan identificeres til det hold der nu har svaret.

Jeg håber der er nogen der forstår hvad jeg mener, samt at der er nogle der måske kan hjælpe mig med at få det til at fungere.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. oktober 2013 - 14:15 #1
det lyder som en opgave i google docs - der er en formular-bygger til 'spørgeskemaer' og den afleverer data i regnearket. Ret nemt, når man lige har prøvet det en gang.