Avatar billede Farsvensson Nybegynder
22. oktober 2013 - 09:58 Der er 5 kommentarer

Hjæælp kan ikke læse den vedhæftet fil.

Jeg modtager nogen gang Mail fra hvors Bestyrelsformand men på den vedhæftet fil kan jeg ikke Åben eller læse. Det ikon som er på filen en sådan et stykke Papir som er bøjet i den ene hjørne :) ja det er lidt svært og forklare :) Håber nogen som kan hjælpe
22. oktober 2013 - 10:08 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilket MAIL program ?

... hvis du gemmer filen (et sted du kan finde igen!) og DER "HøjreMusseTast - Egenskaber..." dens 'fulde' navn incl. "Efternavn" ?

Eller HAR det virket ?
Avatar billede Farsvensson Nybegynder
22. oktober 2013 - 10:17 #2
Ja selvfølge :)

Windows XP
Google Mail

Jeg synes bare ikke jeg kan finde Navn eller efternavn der.
Avatar billede madklub Guru
22. oktober 2013 - 10:35 #3
Din bestyrelsesformand har nok slettet filtypen (efternavn). F.eks. '.doc'
Avatar billede Farsvensson Nybegynder
22. oktober 2013 - 10:44 #4
Måske ja. Jeg må lige prøve og undersøge det nærmer og vende tilbage :D
Avatar billede sve80 Nybegynder
23. oktober 2013 - 22:51 #5
Det er højst sandsynligt en .pdf fil. For at læse sådan en skal du have det gratis program Adobe Reader installeret. Kan gøres her: http://get.adobe.com/dk/reader/