Avatar billede tobrukDk Novice
20. oktober 2013 - 14:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med hjemmesider / samt log ind og se indhold på de lukke sider

Hej

jeg oplever flere og flere problemer med hjemmesider som jeg kommer ind på, det er sådan når jeg kommer ind på meebox hjemmeside ser den utrolig mærkelig ud..

Nogle har sagt til mig at jeg skulle prøve at hente : CCleaner og jeg har også slette alt i min browser ved at klik ctrl+H og slette cookies og cache,

Jeg har gjort sådan her flere gange :

https://support.google.com/chrome/answer/95582?hl=da

https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=da

Også selv når jeg sidder og arbejder på min nye hjemmeside til efter det nye år, så log jeg ind på siden og så bliver jeg smidt over på siden, (Der er session på siden) så hvis jeg rette i nogle ting eller ligne og klik ctrl+F5, så bliver smidt tilbage på forsiden.

Meebox siger det kan være et browser-specifikt på min computer??,
Hvordan løser jeg det?, Det er ikke for at stille meebox i dårlige lys her!!
Avatar billede Meebox Nybegynder
21. oktober 2013 - 09:43 #1
Hej,

Problemet er løst. Vi kom frem til at det er noget specifikt for din Google Chrome - enten cache, cookies eller indstillingerne i din browser, der gør at nogle sider vises forkert.

God mandag! :-)
Avatar billede tobrukDk Novice
21. oktober 2013 - 11:56 #2
Hej

Nu har jeg slette alt og alt og genstart min browser og fået nyt virus programme samt slette google chrome browser og hente det igen og det ligemeget hvad sker problemet i FF og IE og CG, ja den er kun forsiden,

Jeg har kontakt telenor og hørt dem ad og de siger at fejlen ligge hos jer da de også havde fejlen..
Avatar billede tobrukDk Novice
21. oktober 2013 - 12:05 #3
Men går jeg ind på link som i har ved jeres profil her på eksperten.dk så virker siden fint, men hvis jeg gøre sådan her:

http://billedeupload.dk/?v=WqkaI.png

ser det sådan her ud, det virker total mærkeligt.
Avatar billede Meebox Nybegynder
28. oktober 2013 - 14:06 #4
Jeg tror det er fordi du tilgår siden med https:// foran - og at du formentlig har en cached version af den, af en eller anden årsag. :-)
Avatar billede tobrukDk Novice
28. oktober 2013 - 15:31 #5
pas jeg ved det ikke, men det er den som jeg have som fan før i FIK nyt design på siden.
Avatar billede tobrukDk Novice
11. november 2013 - 20:03 #6
Lukker selv sagen,