Avatar billede thomasgajhede88 Nybegynder
20. oktober 2013 - 13:10 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Kan man lave sin egen Rank Tracker

Hej alle sammen.

Jeg vil rigtig gerne lave en Google rank tracker i php men kan intet finde omkring det.

Er der nogen der kender en side som viser hvordan eller kender nogen fifs..
Søger lidt efter en step by step løsning da jeg ikke er den hårdereste php programmør..

På forhånd tak for din hjælp og din tid :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. oktober 2013 - 13:22 #1
Hvad er en rank tracker ?
Avatar billede thomasgajhede88 Nybegynder
20. oktober 2013 - 13:34 #2
Et program hvor man kan indtaste sin url og sit SEO keyword og så viser den hvor man ligger i google :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. oktober 2013 - 14:32 #3
Mon ikke du kunne bruge noget google custom search api og så kalde med et søgeord og se hvilken "rank" din side er?
Avatar billede thomasgajhede88 Nybegynder
20. oktober 2013 - 17:50 #4
jo det kunne måske være en mulighed. Men kan man selv designe en custom google api ..??
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. oktober 2013 - 22:29 #5
Mit bud vil være ja, ellers er det vel ikke custom. :o)
Avatar billede thomasgajhede88 Nybegynder
27. oktober 2013 - 23:13 #6
det prøver jeg sku ;)
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. oktober 2013 - 08:43 #7
Svar!