Avatar billede petererling Nybegynder
19. oktober 2013 - 17:36 Der er 5 kommentarer

drevfejl

Hej
Jeg har et problem, jeg har en Pinnacel Studio HD som jeg redigerer min video på, når jeg vil afinstallere den, kommer der en meddelelse "ugyldig F drev" og jeg har altså ingen F drev på min PC, og kan derfor ikke fjerne den,, er der nogen der kender en løsning
Mvh petererling
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2013 - 17:59 #1
Du skal sikkert ind i programmet et sted og ændre en reference som der på et tidspunkt er blevet indsat.
Har du brugt et virtuelt drev på et tidspunkt på computeren?
Damon Tools måske?
Avatar billede petererling Nybegynder
19. oktober 2013 - 18:37 #2
Jeg har ikke haft programmet på andet end mit C drev, jeg har ikke noget som hedder f drev, det er netop er l mystisk.
Avatar billede petererling Nybegynder
19. oktober 2013 - 18:37 #3
Hovsa der skulle stå lidt mystisk
Avatar billede petererling Nybegynder
19. oktober 2013 - 19:43 #4
Vil lige skrive, jeg har fundet svaret på et andet indlæg, her på Eksperten, min pc er en windoWs 7
Skriv regedit i kør
klik mappen Hkey_CURRENT_USER
Software db klik
Microsoft db klik
Windows  db klik
CurrentVersion    db klik
Explore  db klik
Shell Folders ell. User Shell Folders
Når du står på mappen User Shell Folders
så vil du se i det store felt i højre side, en masse linier
Alle disse linier, undtaget de 2 første, skulle gerne start med C
(hvis det er det der er dit styresystem)
Hvis en af linierne starter med F, så DB-klik på den og skift F ud med C -klik ok
Avatar billede petererling Nybegynder
03. november 2013 - 13:14 #5
tak for et godt svar
det var den helt rigtige løsning
mvh.petererling