Avatar billede mik28 Seniormester
19. oktober 2013 - 15:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

header og footer (fixed)

Hej Eksperter

Jeg arbejder med et design som i princippet ser således ud http://mikbis.dk/testsite/html5.html

Der er dog et par ting jeg ikke kan gennemskue. Jeg ønsker at headeren og footeren skal være fixed, også selv om der ikke står noget i content sektionen. Det virker tilsyneladende i forbindelse med headeren men højden på footeren synes at være afhængig af hvor meget indhold der er i content sektionen. Håber det giver lidt mening.
Avatar billede mik28 Seniormester
19. oktober 2013 - 15:12 #1
Avatar billede HRE Nybegynder
29. oktober 2013 - 18:10 #2
Linket du har givet er dødt, så det er lidt svært at gennemskue hvad der foregår. Men det lyder som om du skal give content sektionen en min-height
Avatar billede mik28 Seniormester
07. januar 2014 - 17:43 #3
Læg gerne et svar så jeg kan lukke
Avatar billede mik28 Seniormester
17. maj 2014 - 10:02 #4
lukker