Avatar billede amalie1709 Nybegynder
19. oktober 2013 - 13:12 Der er 10 kommentarer

Vil have kontakt til min hollandske ven igen!

Hej allesammen. I sommers, hvor jeg var i Italien, mødte jeg en skøn dreng. Vi var sammen hele ugen  24/7 og vi havde det virkelig sjovt (vi boede på hotel sammen med all inclusive såå). Problemet er nu bare at vi var oppe i byen sidste aften, og blev væk fra hinanden. Jeg skulle hjem næste dag kl 5 om morgnen, så vi nåede aldrig rigtig at udveksle nogen form for kontakt... Derfor ville det betyde alt, virkelig ALT, hvis i havde nogle ideer til hvordan jeg kan få kontakt med ham igen. Har ledt efter ham på skype, facebook og twitter uden resultat. Har endda også prøvet at finde hans lillebror.

Alt jeg ved om Bryan:
Han hedder Bryan.
15 år.
Bor i Amsterdam.
Fødselsdag 05/09/1998
Går sikkert i skole i Amsterdam.

Håber virkelig i kan hjælpe :'(
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2013 - 13:36 #1
Han må jo have boet et sted, da i mødtes i Italien. Fortalte han ikke hvor det var?
Avatar billede amalie1709 Nybegynder
19. oktober 2013 - 13:43 #2
Vi boede begge på det hotel der hed Villa Paradiso i Italien :) Har prøvet atkontakte hotellet men de udgiver ikke personlige oplysninger
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2013 - 13:48 #3
Nej det må de desværre ikke.

Kunne have håbet på det kunne have været noget familie han havde boet hos. Men så heldige var vi desværre ikke :-(
Avatar billede amalie1709 Nybegynder
19. oktober 2013 - 14:03 #4
nej desværre ikke :(
tror ikke engang han har facebook, men ved hans lillebror, Mitch, har instagram, dog ved jeg ikke hvad han hedder..
Avatar billede claes57 Ekspert
19. oktober 2013 - 14:51 #5
hotellet giver ikke dig data om andre - men de kunne måske sende dine data videre til Bryan?
Avatar billede amalie1709 Nybegynder
19. oktober 2013 - 15:03 #6
De er desværre ikke særlig samarbejdsvillige, eftersom det er en italiensk kæde, som åbenbart har meget 'travlt' men tak for ideen, vil helt sikekrt prøve at skriv til dem igen :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. oktober 2013 - 16:08 #7
Avatar billede neoman Novice
19. oktober 2013 - 16:05 #8
Skriv et tårevædet brev til hotellet med et postkort i, og bed dem om at sende postkortet videre :) Prøv det  - du har intet at tabe ved det.
Avatar billede neoman Novice
19. oktober 2013 - 16:05 #9
UPz...andre fik ideen før mig :D
Avatar billede amalie1709 Nybegynder
19. oktober 2013 - 16:24 #10
Tusind tak for jeres forslag.. vil lede videre ;)