Avatar billede meggert Nybegynder
15. januar 2000 - 13:55 Der er 11 kommentarer

thkrath

thkrath - svar på denne så får du de point, jeg skylder dig.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
16. januar 2000 - 17:42 #1
for hvad?
Avatar billede meggert Nybegynder
16. januar 2000 - 18:20 #2
for et svar - hvad ellers?!? ;o)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
16. januar 2000 - 18:25 #3
ajja men hvilket spm er det som det handler om man?
Avatar billede meggert Nybegynder
16. januar 2000 - 18:27 #4
ikke at jeg mener det vedkommer dig, men ok...
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=9842
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
19. januar 2000 - 10:23 #5
Det vedkommer sq* os allesammen, dit fjols - hvad tror du egentlig pointen  er med det her forum???
Avatar billede waya Nybegynder
19. januar 2000 - 12:50 #6
true, men så tag da et kig på linket, hvis du er så videbegærlig...det her er jo ikke eneste indgang til det omhandlende spørgsmål - fjo...selv..nej det ville være for lavt.
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
19. januar 2000 - 15:08 #7
>>waya: Jeg mente udelukkende at meggert var et fjols fordi han ikke mente at det vedkom andre end ham og thkrath...OK?
:-)
Og man kunne da sikkert godt sidde og lede efter et spørgsmål fra meggert, der ikke er besvaret af thkrath, men det ville være lidt langt ude, ikke sandt?
I øvrigt - de fleste af os, der besøger dette forum, vi er faktisk videbegærlige...
Avatar billede waya Nybegynder
19. januar 2000 - 15:10 #8
lvmadsen >> well, enig - det er jeg naturligis også, ellers ville jeg jo ikke være her ;o)
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
19. januar 2000 - 15:15 #9
>>waya: OK - så er vi jo i virkeligheden enige, ikke? Gode venner igen? *GGG*
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
19. januar 2000 - 15:16 #10
Der er faktisk en mere eller mindre uudtalt regel om, at man i denne slags spørgsmål skal skrive hvad der gives points for!
:-)
Avatar billede thkrath Nybegynder
06. september 2001 - 15:05 #11
Hov, der er point til mig. Og her har de ligget siden januar...

Det lyder fint. Tak!