Avatar billede Jolles Professor
16. oktober 2013 - 22:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Printer HP Deskjet 2050 J510 series printer kun første halvdel af g-mail

Min 82-årige veninde jamrer, at hun pludselig kun kan printe den første halvdel af mails. Jeg mener at ha oplevet problemet før, men er selv blevet gammel, og kan ikke huske, hvad jeg gjorde. Kan nogen hjælpe?
kan det være: driver, dysetjek, rod i hendes cache, manglende opdatering af hendes programmer, prøve en anden browser, afinstallere og geninstallere printeren? Der må være noget, jeg har overset.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. oktober 2013 - 15:13 #1
Stopper den inde midt på papiret, eller ved sideskift?

Hvad hvis man kopierer udskriften over i eks. Word og udskriver herfra - fejler den så noget?

Med de ting du har prøvet (antager det var derfor du listede dem :-), tror jeg ikke umiddelbart jeg kan komme på flere generelle råd.
Avatar billede Jolles Professor
23. oktober 2013 - 23:41 #2
Tak for hjælpen, jeg har ikke besøgt hende siden jeg skrev, og nu er hun lige smuttet til Berlin en uges tid med kæresten (de er kvikke i den alder).
Læg et svar, så forsøger jeg at gi' points.
Avatar billede Jolles Professor
23. oktober 2013 - 23:42 #3
Hov - der kvajede jeg mig igen. Læg et svar, så ser vi, hvad der sker.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. oktober 2013 - 08:27 #4
Det er i orden - accepter du bare dit eget svar... - jeg skal ikke have points.
Avatar billede Jolles Professor
26. november 2013 - 21:53 #5
sådan, måske
Avatar billede Jolles Professor
26. november 2013 - 21:54 #6
sådan
Avatar billede Jolles Professor
26. november 2013 - 21:55 #7
sådan