Avatar billede greenie Nybegynder
15. oktober 2013 - 13:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Løbende timetabel

Jeg vil gerne have et regneark hvor jeg kan taste mine timer ind pr. dag, f.eks. møde kl. 7, fri kl. 15.30 = 7,5 timer. Og hvis der så er overarbejde, så regner den ud hvor meget.

Jeg har kigget lidt rundt på nettet, og leget lidt med datofunktionen i regnearket, uden held.
Avatar billede ebea Ekspert
15. oktober 2013 - 14:19 #1
Uden held!  Er det fordi du ikke kan finde et færdigt regneark, eller at du ikke kan få timeberegning til at lykkes?.
Avatar billede greenie Nybegynder
17. oktober 2013 - 10:20 #2
Tanken var at dags dato skulle fortsætte ned af siden automatisk, startende med en dato jeg angiver.

Jeg har også prøvet at finde færdige skabeloner på nettet, der må helt sikkert være andre der har fået denne ide før mig :)

Timeberegningen er vel kun et spørgsmål om formler i regnearket, jeg kan bare ikke lige se hvordan det skal laves overskueligt, dele det op pr. måned eller i uger..

ideer søges
Avatar billede ebea Ekspert
17. oktober 2013 - 11:17 #3
Årsagen til jeg spurgte om hvad du søgte, var at jeg har en færdig timeseddel skabelon, med dage, uger og måneder for året, og hvor du kan indtaste stamdata i ét ark (navn, arbejdspladsnavn, timer pr. uge, overtimer, kørte kilometer o.s.v.), og hvor arket så for hver måned, i separate faneblade (ark) beregner dine normaltimer, overtimer, sygetimer, ferietimer, samt kørselsfradrag.
Avatar billede greenie Nybegynder
17. oktober 2013 - 11:45 #4
Se det lyder jo spændende :) Hvor kan man finde det? Og hvad koster det?
Avatar billede ebea Ekspert
17. oktober 2013 - 16:30 #5
Send en email til: post@ebe.dk

Så sender jeg dig materiale.
Avatar billede ebea Ekspert
20. oktober 2013 - 21:52 #6
Ser ud til det lykekdes!