Avatar billede tgb Praktikant
12. oktober 2013 - 14:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Glemt kode til hotmail

Hej jeg skal hjælpe en med at komme ind på hans Hotmail igen men når vi bestiller en ny kode kommer der en mail hvor vi skal udfylde en skema det har gjort 2 gange men vi får den samme mail igen men så hvad kan man så gøre
Avatar billede jernrosen3 Forsker
12. oktober 2013 - 19:04 #1
Når du er på nettet.

I Firefox klikkes øverst "Funktioner" - "Indstillinger" - "Sikkerhed" - "Gemte adgangskoder" - "Vis adgangskoder" - tryk Ja for at se gemte adgangskoder.

Jeg er ret sikker på at din vens hotmail-login kommer til syne.

Du skal lige vide at: Har du ikke ret til denne viden om din vens hotmail-konto gør du noget strafbart!
Avatar billede claes57 Ekspert
12. oktober 2013 - 20:29 #2
på din vens pc kan du også bruge http://nirsoft.net/utils/web_browser_password.html
det vil vise alle adgangskoder i de mest brugte browsere.
Men det virker jo kun på den maskine.
Avatar billede tgb Praktikant
12. oktober 2013 - 21:43 #3
ja han sidder ved siden af mig når jeg skal prøve at få det til virke igen men han har prøvet nulstillet koden men den er sat op til samme mail ard som han ikke kan komme på
Avatar billede tgb Praktikant
12. oktober 2013 - 21:46 #4
og det skema man skal svare på er om hvem han har sendt mail og emne og det kan han ikke huske da det snart 3 uger siden at han brugte den
Avatar billede tgb Praktikant
16. oktober 2013 - 22:29 #5
er der ikke nogen ideer
Avatar billede tgb Praktikant
26. november 2013 - 10:58 #6
lukket der ingen der kunne hjælpe