Avatar billede kimlarsen Praktikant
12. oktober 2013 - 00:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Redirect 301 - som driller !

Hej

Jeg har et gl. website som hedder joangronning.dk - Der er der en del undermapper som der linkes direkte til. Bl.a. fra google

Nu er der så lavet et nyt website hvor ravl og krat fra joangronning.dk skal redirectes over til tekstxpressen.dk/

Derfor har jeg lavet en simpel .htaccess

"Redirect 301 / http://www.tekstxpressen.dk/"

Som jeg mener burde sende ravl og krat til index på tekstxpressen ?

Den sender den godt nok videre, men tager subfolders med, så hvis man skriver joangronning.dk/brugere - så bliver det til tekstxpressen.dk/brugere ( og den eksister ikke )

Hvad pokker gør jeg galt ?

Kim
Avatar billede vpspro Nybegynder
12. oktober 2013 - 06:34 #1
Hej Kim, faktisk bør du sørge for at hver eneste side på dit gamle site redirecter til en side på dit nye site med tilsvarende indhold. ellers mister du en masse page rank.

man den her burde kunne løse dit problem:

RewriteRule .* http://www.tekstxpressen.dk/ [R=301,L]
Avatar billede kimlarsen Praktikant
12. oktober 2013 - 11:02 #2
Hej VpsPRO

Enig i at din løsning sender alle siderne videre. Men jeg har stadigvæk problemet med at den sender mappe strukturen videre.

Måske det bare er et cache problem hos mig.

Jeg har lavet : joangronning.dk/test/ mappe. Ryger I videre til Tekstxpressen.dk på den ?

Hvis man samtidigt går på Google og søger på Joangronning.dk, så kommer der nogle direkte links frem ala :

Joangronning.dk/pr -> klikker man så på den så ryger man godt nok videre til tekstekspressen, sådan da - for urlén bliver så til : tekstxpressen.dkpr ????

Er et en fejl i løsningen du gav mig eller er det google som fucker op !

Kim