Avatar billede firouzan Nybegynder
11. oktober 2013 - 10:36 Der er 1 kommentar

Dato konvetering i excel & mac hjælllp!

Jeg har en excel ark med noget bank oplyninger og dato som er hentet ned fra nettet.
Jeg åbner denne ark i excel på min mac, redigere i det og ville gem det som .csv file,
For så senere jeg kan uploade den i e-conomic.
Jeg ved at windows bruger 1900 talet som start dato og mac bruger
1904. Jeg ved ik lige hvordan jeg skal kom ud af denne problem hvis jeg ik skal skrive alle datoer om.
Jeg håber nogen der yd kan hjælpe:-)

Ps: der skal dog siges at jeg har også ændret datoen i mac med microsoft henvisning, men ligledes hjælp det.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. oktober 2013 - 12:51 #1