Avatar billede Maldir Nybegynder
10. oktober 2013 - 22:27 Der er 1 kommentar

DHCP på wireless

Hej allesammen. Skal høre jer herinde om det er muligt at køre sin server gennem trådløs forbindelse til at køre en dhcp eller skal det være gennem kabel. Jeg kan ikke komme ind og konfigurere min router der det er en router fra TDC men har oplysninger på den. Men kan det lade sig gøre at serveren køre gennem trådløs og ikke direkte forbundet med kabel til router?
Avatar billede anri Novice
12. oktober 2013 - 19:21 #1
Du kan altid sætte en lokal DHCP server op. Men hvis TDC router en også er DHCP server, så får du en konflikt.