Avatar billede nielswb Novice
10. oktober 2013 - 11:28 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

iphone ios7 - effekter

Hej
Ja, jeg ved det var dumt, men jeg opgraderede min telefon til ios7... og kunne konstatere, at den nu spilder min tid med visuelle effekter i stedet for blot at tænde og slukke og skifte billedet. Er der i det hele taget andre end dem der lever at programmere effekterne, der har glæde af dem???
Er det muligt at fjerne de irriterende effekter et eller andet sted i indstillingerne i ios7?
:) Niels
Avatar billede Blueeyez Mester
10. oktober 2013 - 13:08 #1
Du kan måske nedgradere til ios 6 (folk siger dog det ikke er muligt, men havde selv success)

Ellers kan du gå i indstillinger under generelt og tilgængelighed og mindste forbruget af animations effekter såvidt jeg har forstået.
Avatar billede nielswb Novice
11. oktober 2013 - 09:40 #2
håber nedgradering blot er besværlig og ikke umulig!

der er ikke noget i indstillinger til at fjerne effekterne så nogen giver dig forkerte oplysninger
Avatar billede Blueeyez Mester
11. oktober 2013 - 09:53 #3
Har nu selv gjort det på et ios7 system :)

Har du været under tilgængelighed?
Avatar billede nielswb Novice
11. oktober 2013 - 13:14 #4
ja, og jeg kan ikke se noget der, som fjerner effekterne - måske tænker vi forskelligt om effekter, jeg tænker på når man tænder at billedet ikke er der med det samme men dukker langsomt op (og tilsvarende fader ud i stedet for bare at slukke) og så tænker jeg på måden ikonen for en app zoomer ind/bliver større når appen aktiveres og omvendt når den slukkes - det skal imho bare skifte, effekten er irriterende spild af tid
Avatar billede Blueeyez Mester
11. oktober 2013 - 18:05 #5
Så meget tror jeg ikke er muligt, men jeg vil godt hjælpe dig med at nedgradere fra ios 7.

Jeg skal dog vide hvilken iphone du har?
Avatar billede buttwipe Juniormester
11. oktober 2013 - 22:35 #6
#5
Hvor har du dog fået den ide fra at det kan lade sig gøre at nedgradere?
Avatar billede Blueeyez Mester
12. oktober 2013 - 10:35 #7
#6 fordi jeg selv har gjort det.
Avatar billede buttwipe Juniormester
12. oktober 2013 - 12:56 #8
#7

Det har vi jo diskuteret: Du nedgraderede 2 dage efter lanceringen af iOS7. Nu kan det ikke lade sig gøre, så pas på med hvad du lover.
Avatar billede nielswb Novice
12. oktober 2013 - 14:58 #9
jo tak, hjælp til nedgradering modtages gerne for jeg synes godtnok den stritter imod - det er en iphone4
jeg har den rigtige opdateringsfil (iPhone3,1_6.1.3_10B329_Restore.ipsw), og hosts filen på pc-en er nulstillet, og processen starter også, den pakker ud, men ender med en 3194-fejl - og nu kan itunes ikke længere genkende telefonen når den tilsluttes, men hvis teefonen er tilsluttet når itunes startes har den styr på telefonen :O
Avatar billede buttwipe Juniormester
12. oktober 2013 - 17:40 #10
Glem det. Apple bestemte at der kun kunne nedgraderes få dage efter lanceringen af iOS 7 og det er snart en måned siden.
Avatar billede Blueeyez Mester
12. oktober 2013 - 18:28 #11
En mulighed - hent en lavere version af itunes og fjern drt nuværende tilslut iphone og se om du nu kan.
Avatar billede buttwipe Juniormester
12. oktober 2013 - 18:49 #12
#11

Apple godkender ikke .ipsw filen, så nedgraderingen kan ikke gennemføres.

Er det ikke nemmere at eksperimentere med din egen iPhone end med andres?
Avatar billede Blueeyez Mester
13. oktober 2013 - 00:48 #13
#12 Hvis det du siger om at man ikke kan nedgradere ville det være ret stupid af mig at opgradere blot for at kunne ende med at være bundet til IOS7... Og når folk spørger efter hjælp hvad er problemet så?
Avatar billede buttwipe Juniormester
13. oktober 2013 - 03:28 #14
#12

Når du tilbyder din hjælp må du have en ide om at det kan lade sig gøre og så må det da være nemmere hvis du  selv opgraderer til iOS7 og guider trådstarter gennem nedgraderingen.
Avatar billede Blueeyez Mester
13. oktober 2013 - 09:55 #15
#14 ja jeg har en ide om det.
Nej jeg gider ikke opgradere til ios7.
Ja jeg guider da os, men nu blander du dig i tråden skønt du intet selv har af ideer/forslag til hvordan du nedgradere fra ios7 så medmindre du får det bedes du undlade at lave flere kommentare!
Avatar billede buttwipe Juniormester
13. oktober 2013 - 10:02 #16
#15

Jo, jeg har fortalt at det ikke kan lade sig gøre, hvilket en simpel Googlesøgning også vil afsløre og spilder derfor ikke trådstarters tid. Der er på nuværende tidspunkt ikke en mulighed for at nedgradere.

Hjælper du? Du kommer med forslag som ikke kan lade sig gøre og som du dybest set ikke selv tror på.
Dit forslag om at bruge en tidligere version af iTunes, vil med garanti kun betyde at iTunes ikke kan se et iOS 7 device.
Hmm, sikken en hjælp!
Avatar billede Blueeyez Mester
13. oktober 2013 - 16:34 #17
Afmelder overvågning pga buttwipe
Avatar billede nielswb Novice
13. oktober 2013 - 16:57 #18
hmm... gammel itunes vil ikke kendes ved opgraderet telefon - den siger at itunes skal opgraderes til nyeste version før telefonen kan tiluttes
er der virkelig ikke nogen effektive hackere som har kunnet trænge tilbunds i dette??
Avatar billede buttwipe Juniormester
13. oktober 2013 - 17:01 #19
#17
Allerede tøsefornærmet?
Avatar billede buttwipe Juniormester
13. oktober 2013 - 17:04 #20
#18
Der findes muligvis nogle uofficielle metoder - såsom jailbreaking, men det er ikke noget jeg selv bruger.
Jeg er faktisk ikke engang sikker på at det må diskuteres her på forummet, så du må selv prøve at Google.