Avatar billede Wiplik Nybegynder
09. oktober 2013 - 13:09 Der er 2 kommentarer

Mobilen kan ikke starte op

Jeg har haft min Samsung Galaxy s2 i over 2 år nu, og er nu kommet ud for det problem at den simpelthen ikke kan starte ordenligt op mere.

Når jeg tænder for den, kommer den altid til opstart skærmen hvor Samsung logo'et er på vej frem, men stopper halvvejs, og genstarter. Dette kører den med, indtil at jeg piller batteriet ud eller at den løber tør for strøm.

Nogen som har en idé til hvad der skal skulle problemet, og evt. kan komme med et resultat til hvordan jeg får liv i den igen?
Avatar billede math321 Nybegynder
09. oktober 2013 - 21:05 #1
jeg så på et tidspunkt en side hvor der stod at man skulle nulstille den. det var noget med volume op, volume ned, on/off knappen og home skulle alle holdes inde samtidig. det vil resette din telefon (jeg ved dog ikke om det virker på din, det virkede på min samsung) men jeg vil anbefale dig at søge efter en måde at reset din telefon eller måske endda spørg en prof. (eller bare en der ved mere end mig)
Avatar billede math321 Nybegynder
09. oktober 2013 - 21:06 #2
jeg siger ikke at du skal resette den, men det er en mulighed :)