Avatar billede odsgaard Praktikant
09. oktober 2013 - 12:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg finde opgaver

Hej Eksperter

Jeg er rigtig dårlig til at finde på opgaver, så jeg kunne godt bruge lidt inspiration.

Er der nogle af jer, der ved hvor man kan finde/købe gode opgavesamlinger til:
- JavaScript (inkl. bl.a. jQuery, AJAX)
- HTML5

Opgaverne skal have sværhedsgrad fra begynder til letøvet.

På forhånd tak
Brian
Avatar billede repox Seniormester
09. oktober 2013 - 13:22 #1
Jeg tror ikke jeg helt forstår hvad du søger. Er det ikke bare at sætte et mål selv?
Avatar billede magic-mouse Novice
09. oktober 2013 - 14:53 #2
Istedet for at finde opgaver,
tænk på et projekt du synes kunne være sjovt at lave.

Lav projektet og lær i processen.
Avatar billede odsgaard Praktikant
09. oktober 2013 - 20:35 #3
Jeg er ved at lave et forløb, hvor jeg skal undervise i JavaScript og HTML5. Da det også er nyt for mig, søger jeg opgaver/inspiration til opgaver, som jeg kan bruge både til mig selv og kursisterne.
Avatar billede herlevsen123 Nybegynder
20. oktober 2013 - 20:08 #4
Du kan muligvis finde noget inspiration på codeacademy. De har både nogle vanilla javascript kurser, samt nogle jQuery.
Avatar billede odsgaard Praktikant
21. oktober 2013 - 18:42 #5
Ok

Tak for input - smid et svar, så får du point.

/Brian
Avatar billede herlevsen123 Nybegynder
21. oktober 2013 - 19:04 #6
Svar (: