Avatar billede Quasimodo79 Nybegynder
08. oktober 2013 - 18:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til genoprettelse af forum

Hej allesammen.

Jeg er bruger på et katteforum, som desværre har været ude for et slemt hacker angreb og da ejeren pt, står midt i eksamen og it manden som var hyret er forsvundet, står vi og mangler en som kan overtage arbejdet med at få det sidste færdig så forummet igen kan komme op at kører.

Kravene er at man har forstand på servere og mySQL.

Så hvis der sidder en venlig sjæl derude som kunne tænke sig at hjælpe os, så vil alle vores brugere blive mere end lykkelige.
Avatar billede magic-mouse Novice
08. oktober 2013 - 21:26 #1
Alt efter hvor meget arbejde det indebærer kan jeg give en hånd.
Avatar billede Quasimodo79 Nybegynder
08. oktober 2013 - 21:39 #2
Ejeren har skrevet: "Vedkommende skal kunne arbejde med servere og skal være haj til MySQL databaser.
Jamen så vidt jeg ved er tingene blevet fixet i det omfang det var blevet
ødelagt ... der skal blot laves en roll back  og sitet skal op at køre
igen og der skal etableres noget sikkerhed jf denne guide - hvis det ikke
allerede er fixet

http://vbtechsupport.com/2355/

det er basically det der mangler at ske for at vi kører igen."

Det er vist ikke meget, der skal laves, men det kræver en, som ved hvad de laver.
Avatar billede Quasimodo79 Nybegynder
08. oktober 2013 - 22:14 #3
Ejeren har skrevet: "Vedkommende skal kunne arbejde med servere og skal være haj til MySQL databaser.
Jamen så vidt jeg ved er tingene blevet fixet i det omfang det var blevet
ødelagt ... der skal blot laves en roll back  og sitet skal op at køre
igen og der skal etableres noget sikkerhed jf denne guide - hvis det ikke
allerede er fixet

http://vbtechsupport.com/2355/

det er basically det der mangler at ske for at vi kører igen."

Det er vist ikke meget, der skal laves, men det kræver en, som ved hvad de laver.
Avatar billede magic-mouse Novice
08. oktober 2013 - 23:05 #4
Smid en PM med din kontakt information e-mail og evt. skype.
Avatar billede Quasimodo79 Nybegynder
08. oktober 2013 - 23:28 #5
Info er sendt