Avatar billede Blitzher Nybegynder
08. oktober 2013 - 13:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mus?

Hej Alle kloge mennesker.

Jeg har nogen spørgsmål vedrørende nyt køb af gaming mus.

Jeg har altid været Logitech fan, og bliver vel nok ved med at være dette...

Logitech har lige lanceret G602 som skulle være ideel til at spille, denne mus er optik.
http://www.edbpriser.dk/mus/logitech-gaming-mouse-g602-id-7535354.aspx?q=g602

Samtidig
http://www.edbpriser.dk/mus/logitech-gaming-mouse-g700s-id-7289015.aspx

Som er laser og ikke meget dyre.

Hvad er bedst og mest optimalt af disse?

kom gerne med pros and cons :)
Avatar billede sadolin1978 Novice
08. oktober 2013 - 13:40 #1
som jeg læser specs. har G700 en større opløsning, dette skulle betyde at du behøver mindre bevægelser for at flytte markøren  (om dette passer ved jeg ikke) men jeg ville nok også tage ud et sted hvor man kan se dem og prøve at holde dem for at se hvad der ligger bedst i hånden
Avatar billede sird Nybegynder
09. oktober 2013 - 13:25 #2
Hej

Jeg vil sige det vigtigste er hvordan musen ligger i hånden på dig.
om du bruger Palm, claw eller fingertip-grip. de her er så vidt jeg kan se palmgrip. dvs hele din håndflade er i berøring med musen.

G602:
  pros:
-vægt instilling ift valg om du vil sætte 1 eller 2 AA batterier i
-250 timers (gaming)levetid med 2 standart batterier
-programerbare macroknapper
-3 års garanti

  cons:
-kun 2500DPI (bruger selv 3-4000 til spil), kig på instillingerne fra din gamle mus, måske er 2500dpi nok til dig.
-lav refreshrate på 500hz, kan resultere i lag hvis man vil være meget præcis i hurtige bevægelser.

G700s
  pros:
-onboard memory, som gemmer dine profiler. f.eks Hvis du sætter den i en anden pc.
-1000hz refreshrate
-har ledning, som kan tages af og på, afhængig af om du vil have trådløs eller ej (og self til at oplade batterierne)
-op til 8200dpi
  cons:
-ikke til folk med små hænder
Avatar billede Blitzher Nybegynder
12. oktober 2013 - 18:46 #3
Sire skriv et svar så jeg kan give point. Tak for informationen, var besluttet på g700s
Avatar billede sird Nybegynder
13. oktober 2013 - 21:06 #4
det var så lidt

forsat god gaming :)