Avatar billede ZeBa Ekspert
05. oktober 2013 - 14:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke optage lyd fra websites

Windows 8
Nu har jeg prøvet og prøvet at optage lyd fra websites, ikke via højtalere, men direkte.
Jeg har forsøgt med både Audacity og med WavePad - uden resultat.
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede repox Seniormester
05. oktober 2013 - 15:14 #1
Vil du ikke lige få kigget på nogle af dine åbne spørgsmål? http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ZeBa
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. oktober 2013 - 15:17 #2
Jeg HAR lukket de fleste af dem
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. oktober 2013 - 15:47 #3
Nu har jeg fx været inde ok lukke "Windows Live Mail - Windos 8" - men den ståår stadig på listen som ikke lukket. Hvad skal jeg så gøre?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. oktober 2013 - 08:12 #4
Der er faktisk en god mening med det repox  skriver. Når man ikke selv detager i trådene og melder tilbage, så får man besked om åbne spørgsmål.
Så at i det ene af dem, der skrev du at du ikke havde tid til at afprøve et forslag, og at du ville vende tilbage. Det er tre uger siden??
Derfor skal man ikke forvente den store hjælp når man opdager dette.
Avatar billede ZeBa Ekspert
06. oktober 2013 - 13:27 #5
Ja, det er tre uger siden, og jeg har haft en masse om ørerne siden. Og hvis man ikke kan respektere det, så kan jeg jo ikke gøre noget ved det. Men jeg kunne selvfølgelig have undgået kritik ved at takke for rådet og skrive, at det virkede fint, men jeg bryder mig ikke om at lyve.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. oktober 2013 - 16:40 #6
Nej, du skal da ikke lyve. Du skal bare kommentere på det som der skrives, så man kan se du er på tråden. Mere kræver man ikke af dig.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. oktober 2013 - 00:50 #7
Fik løsning et andet sted: Vælge StereoMix som standar