Avatar billede Krakinoz Nybegynder
03. oktober 2013 - 23:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lightbox viser kun "Frem/Tilbage" knapperne, på siderne i root.

Min lightbox viser kun billeder som frem/tilbage/close på sider der er i root. Hvordan får jeg den til at vise på alle de andre sider, som er delt op i mapper?

Her kan i se hvad jeg mener.
www.johnnyjackolsen.dk

Virker perfekt på default.aspx, men ikke på de sider som er opdelt i mapper.
Avatar billede keysersoze Guru
04. oktober 2013 - 09:29 #1
henvis korrekt til billedfilerne - i stedet for fx mappe/billede.png så benyt /mappe/billede.png.
Avatar billede Krakinoz Nybegynder
04. oktober 2013 - 09:49 #2
Det lader ikke til at fixe problemet desværre.
Avatar billede keysersoze Guru
04. oktober 2013 - 10:23 #3
Din sti til fx close ser stadig sådan ud

LightBoxJQuery/images/lightbox-btn-close.gif

dvs browseren leder efter billeder ud fra den mappe du på nuværende tidspunkt står i.

ændrer du src til at være

/LightBoxJQuery/images/lightbox-btn-close.gif

vil udgangspunkt være roden af dit site og så vil det virke.
Avatar billede Krakinoz Nybegynder
04. oktober 2013 - 10:30 #4
Ja men jeg har prøvet, der lavede den stadig samme fejl. Kan prøve at fixe den som du siger og uploade, før var det bare lokalt jeg lavede det.
Avatar billede Krakinoz Nybegynder
04. oktober 2013 - 11:11 #5
Det virker nu. Den ville ikke gøre det lokalt, men nu virker det som det skal. Mangetak for ghjælpen.
Avatar billede keysersoze Guru
04. oktober 2013 - 21:31 #6
http://www.web-dev.dk/post/2012/06/17/Bliv-en-hurtigere-webudvikler-med-browservc3a6rktc3b8jer.aspx

Hvis du lærer de værktøjer at kan vil du let kunne se hvad der er galt i sådan en situation.